8 Mayıs 2012 Salı

Versatile Blogger Award - Ödülüm Var benim :)

Sevgili Bana ve Hayata Dair Ne Varsa beni bu ödüle layık görmüş :) Çok teşekkürler tatlıım :)


Ödülün kuralları :
  1. Bu ödülü 11 arkadaşına armağan edeceksin.
  2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vereceksin.
  3. Kendinle ilgili 7 gerçek paylaşacaksın.
  4. Sana ödül veren kişiye teşekkür ediyorsun.
  5. Versatile Blogger Ödül logosunu bloguna ekliyorsun.
(Yukarıdaki kısım copy+paste :) )

Gelelim benimle ilgili 7 gerçeğe

1-Kedi, köpek delisiyim :) deli derken bazen kelimenin tam manasıyla :) Elmyra gibi oluyorum. Kardeşimin kedisi Maya'ya deliriyorum. Mıncık mıncık seviyorum. Bu arada kendisi gümüş grisi safkan bir sokak kedisi ve sevgi delisi o da benim gibi :)

2-Sevdiklerime karşı aşırı korumacıyım. Öyle ki şaka yapılırken bile hemen savunmaya geçiyorum.

3-Tam bir hobi araştırma manyağıyım. Araştırıp değişik bişey bulduğumda ayılır bayılır sonrada yapmaya fırsat bulamam :(

4-Rahatlamak için sadece ağlarım. Ağlayamazsam ne kinimi, ne üzüntümü atamam üstümden :( Ama insanlar beni hep güleryüzlü, sürekli gülümsyen biri olarak tanırlar.

5-Yeni tanıştığım insanların yanında ilk 5-10 dakika çok gergin oluyorum nedense.

6-Pire için yorgan yakar sonra çok pişman olurum :S Sinirlenirim ama saman alevi gibi söner sinirim.

7-Sıcak kanlıyımdır, çok çabuk arkadaş edinirim. Hatta bununla ilgili 10 yaşımdayken komik bir hikayem var :) Yeni taşındığımız semtte hiç arkadaşım yoktu ve yaz tatiliydi. 5. kata taşınmıştık. Zemin kattaki komşumuzun iki kızı olduğunu öğrendiğimde çok sevinmiştim ama henüz tanışmamıştık. Arka balkona çıkıp  oyuncak filimle oynar gibi yapıp aşağıya atmıştım ki gidip isteyebileyim kızlarla tanışabileyim :)

Bu ödül de benden aşağıdaki komşulara gitsin :)

Cosmokedi


Yasmineli

Denize çıkan sokaklar


ferideco

seldanın web günlüğü


birkumtanesikadarbahtiyarım

pınar'ın evi

renkli dünyam


çılgınca alışveriş

hayata dair

marifetli cadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de yaz :)